Anonim, recenzii film și recenzii de carte

Filmul Anonymous exprimă o presupunere îndrăzneață că toate celebra piesă a lui William Shakespeare scrise nu de el. Cufundarea în epoca de ori în care intriga instanță amestecat cu efect de teatru, reprezentanți ai diferitelor categoriile de viață, de dramaturgul la Regina sunt legate într-un lanț încurcate parcele și secrete de familie.

regizorul filmului Roland Emmerich.

Pe aceasta pagina gasiti - recenzii ale filmului Anonymous, și data de lansare. precum și descriere, recenzii Anonim.

Una dintre cele mai puternice filme ale Roland Emmerich, destul de ciudat, nu este un film dezastru, dar filmul-eveniment, poveste uimitoare, tragic și frumos, țesute din teme shakespeariene. Fascinant!

Dar, în ciuda tuturor, tija de lucru în mod constant și sigur, care Emmerich plătește un maxim de atenție. În rolul de web - Rhys Ifans. Aproape remarcabil actor, pe care am atât de rar vezi în rolurile principale, alegând de fiecare dată când o dungă strălucitoare într-o varietate de modele. Earl lui din Oxford emana charisma maximă, deține cadru, și toate acestea istorie, plin cu numeroase personaje. Din păcate, nu există nici o posibilitate de o cunoaștere mai detaliată a fiecăruia dintre acestea, ținând cont de spin.

Singurul lucru care doare: acum orice intelectual de la plug, care a văzut acest opus poate scuipa în imaginea luminoasă a lui Shakespeare. Și unii - chiar în sala de clasă. Cum ar fi, chestii, micuțule - am văzut filmul. Și nici un profesor de literatură inversă se dovedește a fi. „Oamenii“ Noi întotdeauna mai ușor vkurivaet un astfel de opiu decât literatură. Așa cum se spune, sapienti sat.

A fost el sau nu a fost Shakespeare, a scris toate piesele sale sau nu - una dintre cele mai mari mistere istorice, și o teorie foarte interesantă în acest sens arată tabloul „Anonim“. Filmul nu este atât de mult oasele începe să dezasambleze toate argumentele pro și contra va prezenta dovezile la dovada contrarie, sau să infirme bine cunoscute faptele, dar în zbor liber imaginației conectează istorie și speculații, și pentru că cine știe, poate că a fost pentru că era în realitate. Dacă mai mult.

Distribuție - în plus față de cele de mai sus, observăm Joely Richardson, Vanessa Redgrave, Xavier Samuel și David Thewlis - joc impecabil. Deși povestea este plină de răsturnări de situație complot prea melodramatice în spiritul romane Dumas, nu-l strica. Pentru o astfel de abordare este în armonie cu stilul și convențiile de piesele lui Shakespeare. În cazul în care excesele konspirologicheskne mai adecvate, nu într-un film despre misterele trecutului? Criticii, desigur, Emmerich vzelis. Și totul incredibil, și să dovedească că nu avea acest sistem.

due excesivă make-up artisti, designeri, artiști și, desigur, un scenarist cu lovituri director general - Emmerich tânjește în mod clar să captiveze privitorul casual, doar pentru compensare, el a ales, destul de sincer, mlăștinoase. Prima oră este cheltuit pe ea, pentru a înțelege cronologia flashback-uri și labirint de intrigi, al doilea - să se obișnuiască cu diferența dintre omul de conducere (matur, joc de maiestrie Evans și tânăr mediocritatea incorigibil Bauer, anterior văzut în.

Probabil, sa presupus că o astfel de saturație ar trebui să fie salvat de plictiseală. Din păcate, acesta din urmă nu sa întâmplat. film în caz de catastrofe în cazul în care toată lumea scuipat catastrofă. Este ca și cum Emmerich a dat apocalipsa pe Uranus.