Forum ssangyong nou KYRON (2018-2018) - Pagina 1
Am cumpărat un copil de 3 ani, Sang Yong Kyron de iarnă, du-te timp de două luni. După „Niva-III-E“ a fost prima euforie, emoțiile apoi călite - sarcina de impact asupra buzunarului propriu. In nici un caz nu vreau să compare „Niva“ cu această mașină. Orice întrebări cu privire la consumul. sentimente proprii, după cum urmează:
- zagorod - 8 litri (gromnuyu cu experiență de agrement)
- amestecat - 10 l (satisfacție profundă)
- city - 18 litri (de groază ma cuprins)
Condiții de funcționare: iarna, oras, trafic, unitate cu patru roți, etc.
Cu dificultate este primit de la -15, pentru a mânca bine, „Webasto“. Sunt de așteptare pentru feedback de la colegi „kayron'ovtsev“
Extern Mi-a plăcut Sang Yong Kyron, dar ... vineri 13, cu vitezometru 888 km (kilometraj) a primit într-un accident. Pentru a treia lună nu se poate obține bara de protecție, farurile se, și așa mai departe etc. Vreau să cred că într-adevăr el este atât de bun!
Salutări tuturor celor care au participat la discuție ... aici cred că pentru a dobândi Sang Yong Kyron ... numai deranjat de iarnă și motorină românească în rezervor, spune-mi cum să călărească un diesel în timpul iernii ... nu se congela? și modul în care planta Chiron?
alege între un motor diesel Hyundai Santa Fe, Kia sporteydzh si Chiron ....
Cumparata Chiron, du-te doi ani - nici o problemă, a schimbat cauciucurile (pus altoreyn Goodrich 245/75/16), a pus o mai bună protecție în noroi a început să urce, rescues frontală de viteze punte urcare cu blocare rigide de mai multe ori pentru a rupe este necesar să stea deasupra camerei din față. consum pe autostrada aproximativ 7 la 10 oraș destul de rar, motor diesel de 2 litri cutie mecanică, pe pista în timp ce depășire nu are nevoie de trecerea la o putere mai mică este de ajuns. iarnă Sang Yong Kyron începe bine la -28 pe un dublu sau triplu lumânări de încălzire, Valoare pentru bani foarte mulțumit, deoarece aproape de 2 ori mai ieftin sport Pajero. Înainte de a mers la Pajero vechi. În vechiul Kyron nu-mi place stopurile și apoi se răcește. Chiron, chiar și în configurația de bază este destul de bogat, toate major care cere tot ce există ABS, 2 airbag-uri aer condiționat, scaune incalzite, jante aliaj, lumini de ceață (deși luminile și lumina atât de bun) oglinzi reglabile electric, geamuri, Parbriz incalzit chiar. 6 difuzoare de formare audio, deoarece muzica lor este încă stabilită. Convenabil la rândul din spate a scaunelor este reglementată de panta a spătarului 3 posturi pentru femei se face în mod convenabil la pornirea Chiron se urcat pe gaz, în funcție de înclinația (ușor pentru a obține în curs de pe pod atunci când ridicarea o cutie mecanica). trei bricheta priză, comparativ cu achiziționarea de alte mărci de configurare mai ieftin nu este găsit, cu excepția chinezilor. De asemenea, în valoare de adaptare la salyaru rusă (personal deshidratant reutilizabile) și toate acestea și mai mult pe cadru. Siguranța pe primul loc. în internet o mulțime de crash test, impresionant.
Al tău!
SsangYong Kyron a cumpărat o jumătate de an în urmă. 2 litri de motorină mecanică. Mașina este foarte fericit. Nu există probleme, și sper că nu. La -30 instigatori dvs. Sang Yong Kyron lumânări dublu de calcinare. Alimentați doar in Lukoil si TNK. Un cuplu de ori turnat aditiv, dar efectul nu a simțit și nu mai este inundat. Salonul încălzit în mod corespunzător, progrevayutya scaunului rapid. Basic vsesezonku Hankuk schimbat la Nokian de iarnă. Am luat cu discuri. Scump sa întâmplat, dar a decis să nu pentru a salva de securitate, astfel cum de multe ori mergem ca o familie. tracțiune integrală de iarnă. cel mai puțin pentru tracțiune integrală nu poate conduce mai mult de 80 la, este suficient pentru oraș. Am călătorit în țară pe un teren virgin, unde GAZ-69 nu a trecut! Vecinii au fost șocați de rezervorul meu. La deschiderea ușii - am luat zăpadă până la mijlocul ușii, astfel încât permeabilitatea la doar clasa! Încântæ consum redus: în vara pe drum - 7, în aproximativ 10 minute. În timpul iernii un pic mai mult. În general, cred că în secolul 21, având în vedere criza de combustibil pereodicheskih, creșterea prețurilor și a stocurilor de petrol se încheie - o mașină modernă nu ar trebui să consume mai mult de 10 litri în oraș. Și acest lucru este, de asemenea, unul dintre factorii decisivi în alegerea unui automobil.
Un alt dintre avantajele Ssangyong Kyron - interior si portbagaj spatios ogromenny.
Printre deficiențele - operațiune de neînțeles a senzorului de ploaie în ploaie mocnită poate matura în a treia viteză, și în întârzierea de ploaie - este necesar pentru a trece în modul manual. La -15 a fost suspensia spate pumn-link. La verificat, au spus totul este în regulă. Cum se deduce pe site-urile amortizoare spate dubeyut de inghet. problema a dispărut, la temperaturi mai ridicate. Înainte de a reumplut TO-1 litru de ulei. Umplut cu materiale sintetice. La stația, a spus că este normal. După 10 mii ar trebui să fie normalizat. Am verifica afară. De mai multe ori buggy dispozitiv de imobilizare, deja a vrut să contacteze stația, dar problema dispare de la sine. În geruri severe a încetat senzor de incendiu deschiderea ușii șoferului. Odată ce aparatul în sine nu este doar închis cu cheile în interior în timp ce curățarea de zăpadă, bine că timpul pentru a deschide ușa. Problema a fost rezolvată prin simpla înlocuire vaselina pe senzorul la o rezistență la îngheț.
Aici place și totul. Am scris tot sincer. Consider lucrurile mici. Așa că mașina este în deplină concordanță cu cel mai bun raport preț-calitate. Și citește recenziile de inteligent off-road, ca o națiune suferă - trebuie doar să te întreb! Și această mașină costa un milion jumătate! Citiți și trage concluzii în favoarea Sang Yong Kyron. Ansamblul este de asemenea important. Sunt coreeană. Și ce despre asamblare neimportante noastre comentarii citit, mai ales despre ukrainskuyu.Nu și cred că nu este necesar să se respingă noțiunea de „bun“, „rău“ mașină, în sensul de „norocos ghinionist“ .Vsem doresc o alegere de succes!
Mașina este măgar. În mod constant ceva pentru a Sang Yong Kyron atât de rupt. Acesta a reușit același lucru pentru a cumpăra acest gunoi. montaj românesc este doar n ... n. Chineză și cele mai bune Collect. Masina încă doi ani acolo, a alerga întregul 10.000 de km. un furtun servodirecție sa schimbat de două ori. Am izbucnit chiar pe autostradă, la viteză. Bancheta din spate scartaie constant. Ceva este în mod constant undeva senzația de mâncărime. De două ori mi Ssangyong Kyron opri doar în mijlocul drumului. Nu merge acolo și nu aici, bine în oraș. Apelați serviciul, a sosit spalata diagnostic sistem de combustibil a spus totul este bine, dar masina abia crawling. Sa dovedit frânghie sau curea a căzut. înlocuit deja garnitura frontală a arborelui mosta.Potek.
Întrebarea este: Ai nevoie de un hemoroizi ca acest saneng Chiron? Industria auto românească nu va rezolva nimic. T @ UPE este g @ UPE.