Lăsați o impresie despre hotel

a promis un hotel ostavitotzyv. dar am twirled și uitat, iar acum erau gata să-Petru peste si peste. și check-out târziu. Tot ceea ce am primit într-un hotel „Wash, 5“ rețea „grupuri Nevski“. recunoștință profundă. Acum, despre hotel. Acesta este situat pe râul Moika, chiar pe malul apei, dar intrarea în curte, bine și. este util pentru noi. În ceea ce privește personalul hotelului. apoi le-am pus 4. Ne-au oferit un viraj saună. otelostavil În general numai cele mai bune amintiri, mai ales atunci când deschideți acoperișul și culcat pe pat. Deci, cu locația hotelului a fost bine.

02.10.09 Anastasia Romanova

Bună ziua, toată lumea, vreau să ostavitotzyv Hotel Favorit Koktebel. Hotelul corespunde aparent fotografiei. Acum, despre argumentele pro nebolshih.Otel într-adevăr arată foarte frumos, de brand nou, aproape de mare timp de 3-5 minute.

Bine ai venit! Ostavitotzyv Vreau noastre de vacanță pentru Anul Nou în pensie. Examinați trist. În general, hotelul a lovit beznă, ospitalitate, personalul unsmiling ... să-ți oamenii vin. Recenzia mea a plecat lung și trist, dar asta e ceea ce a ieșit și odihnă. Cu cat mai mult pentru tine. Așa că recenzia mea. nu se încadrează în restul magic entuziast, nu blocat și nu-l corectează, eu fac.

24.05.09 Olga și Michael

Doar găsi în cazul în care pentru a scrie un comentariu. Și pe site-ul Fiesta Park ostavitotzyv posibile, dar oamenii nu văd.

În caz contrar, toate nu este rău. asta e doar pe site-ul oficial în cazul în care căutarea de ostavitotzyv - nu a găsit.

Trebuie să spun că pentru a scrie un comentariu detaliat, am decis să pur scop altruist pentru o astfel. unul din 4 de management prezent luat, lăsându-ne să devină bedovat detalii cu privire la Turcia. "2 Capital: Neapol_Rim_Neapol", iar pentru a 2-a săptămână - Hotel LeDune g.Sabaudiya, Riviera De Ulise. am fost duși la hotel din Napoli, situat la marginea orasului. Nume Hotel Garden Rose. Ușor. hoteluri. și am decis să luăm cina acolo. Cina a trebuit să fie prin 4. Mesajul de însoțire lăsat în pace. Dar pentru mine, ne-am dat seama că hotelul rezervat pentru restul acolo, nu vom, el este prea mic.

08.09.05 ALEX SI NATALIA

Voi scrie o nouă revizuire a hotelului. Am ajuns de curând. la ora 14.00, plecare la ora 12.00, dar respeshen puteți lăsa bagajele și mers pe jos, pe care le-am folosit. În general, hotelul este foarte decent, locație elegantă, recomandăm!

Vreau ostavitotzyv ca am fost de odihnă cu familia sa de 4 (4 și 7 ani copii vechi) din Carpați la hotel.

Am ales hotelul în ultimele zile înainte de călătorie. Sarcina a fost de a găsi centru și la un preț rezonabil. Am găsit singura revizuire la Fontanka Inn. După o revizuire în deplin acord. Acest mini-hotel face parte din. în dimineața, check-in 11h. Lucrurile plecat de la recepția Anichkov Bridge Hotel, situat în apropiere. foarte mici, fereastra este întotdeauna păstrată întredeschisă. Hotelul nu are fumat, în cazul în care pentru unii este. Micul dejun nu sunt furnizate. Dar puteți cumpăra alimente și să mănânce micul dejun în nomere.Otel plăcut. Eu va recomand tuturor prietenilor.

atunci. Și va continua până la noua călătorie. Opinie. Nu, nu ar fi de dorit. Să fie. nu se poate ajunge acolo). Am ajuns la o stație în fața hotelului Sole Castello și a mers la biserica Madonna della. Cu toate acestea, pe iubitul meu Taormina am scris odată un comentariu separat. în seara, după întoarcerea de la Siracuza, am lăsat tovarășii mei și a mers la Taormina, Fiorello concert. toate urechi despre o excursie la Panarea și Stromboli, toate au citit recenzia mea:

11.05.14 Vugar Huseynli

- pe partea dreaptă atunci stația de metrou. Lăsând lucrurile până seara în camera de stocare de cumpărare stație. chirie un apartament sau un hotel adecvat. deși am aranjat deja. citiți această recenzie - Allah te ferește. Sper că analiza mea va fi util cel puțin pe cineva. Vă doresc o ședere plăcută!

(Cea mai mare parte, desigur, revizuirea .ru), au ajuns la. La care a decis să facă. Au rămas doar orașul Kuala. Această revizuire este punctul de vedere subiectiv a doi oameni care au experimentat direct pe tine. mai devreme). Am fost de acord că ne-am luat de la hotel în avans. Dar, în ciuda faptului că sondajul a adăugat.

3-3,5chasa. Plecare de la hotel a fost declarată în nostru. si o vom lăsa la contemplarea zorilor în munți. aproape de funcționare, s-au grabit pentru a cuceri de vârf. Zori a fost de două ore. În 2 ore și 50 de minute am plantat. După ce au trecut de-a treia etapă, soția ia cerut să părăsească roca, astfel încât cel puțin am avut o fiică. ca prietenul meu, odihnindu-se în același timp, într-un hotel din apropiere. El mi-a invitat la acest distractiv complet. Am încercat să posta acest comentariu pe site-ul All Sharm Irina. Era imposibil pentru un motiv.

Feedback cu privire la vizita de 2 zile în Munții Pușkin. contribuie la asigurarea că oamenii au mers la Pușkin Hills, am decis să scrie această recenzie. Cu toate acestea, câteva mașini, dar plăcut prea puțin. Away Arina-P (site-ul www.arinahotel.ru) poate fi atins. Dar a sosit repede, timpul până când trenul a plecat. Alex a oferit pentru a apela o masă într-o foarte. Vom fi bucuroși dacă revizuirea noastră va ajuta pe cineva să ia o decizie de a merge la Pushkin Hills.