Review-uri de magie piese mega set pentru 1 rublă

Dacă doriți să mergeți direct la lectură comentarii, ocolind descrierea, apoi derulați în josul paginii.

Ce este rasa
Mulți dintre copii sunt familiarizați cu jocul, „Thomas și prietenii» (Thomas - Prieteni: Melodii Magic). Acum a construi propriul dvs. de cale magică poate fi chiar la domiciliu. Set Bright de 200 de piese luminoase create pentru copii de la 3 ani, dar el nu va lăsa indiferenți și adulți.

Acesta este copilul tău încă nu a văzut: ruta nu numai să se aplece, ea strălucește, de asemenea, în întuneric, cu toate culorile curcubeului. Joaca aparatul poate fi singur sau în compania prietenilor - deci chiar mai distractiv!

Speedway: ce este?

Setați pentru a crea o piesa de jucărie constă dintr-un piese din material plastic de înaltă calitate. Materialul din care a făcut părțile, este absolut sigur pentru copii: nu miros, nu emite substanțe toxice, nu provoacă alergii. Toate culorile sunt alese ținând cont de particularitățile mintea copilului și au un impact benefic asupra capacității creatoare a copiilor.

Ce este rasa
Raceway 200 este compus din, sau alte detalii. Astfel, un set de Magic Glow curse în diferite exemple de realizare, este format din 164 sau 240 de bucăți. elemente și urmăriți Magic Set Mega Tracks cat mai multe de 360 ​​de bucăți! Inclus cu piesa vine o mașină de curse. Suplimentare pot fi achiziționate separat, în orice cantitate.

Lungimea pista de asemenea, depinde de model. Producătorii oferă o varietate de modificări pistele de curse: curse de urmărire, Magic Tracks Thomas de tren și altele, dar ele sunt toate unite cu caracteristici similare și faptul că baza pentru conceptul de joc este pus Thomas - Prieteni. Toate părțile pistei sunt aprinse în întuneric îndoiți și perfectă. Acestea sunt realizate din material plastic rezistent, care este o lungă perioadă de timp, nu pătează, nu se sparge sau se crapă de impact.

mașină de curse este echipat cu LED-uri luminoase. Lucrări efectuate pe baterii. Descriere și fotografie, care prevede aterizare, permite obține o imagine cuprinzătoare a posibilităților de jucării luminoase, interesante și funcționale. Track Lungime Magic piese cu Thomas și Magic Set Mega Tracks poate fi de 2, 3,2 metri sau mai mult: la diferite aterizare puteți vedea diferitele caracteristici, în funcție de model.

Cum se joacă?

Ce este rasa
Pentru a aranja check-in, toate părțile unei rute între necesitatea de a conecta. Dacă în timpul jocului, copilul va dori să schimbe ruta, este ușor de făcut, pentru că, datorită flexibilității de componente de circuit poate fi transformat la 360 de grade. Părți ale pistei nu se alătură în mod necesar într-o anumită ordine - acestea sunt complet interschimbabile. Copilul poate combina elemente proprii, cum ar fi colectarea pistei, astfel încât secțiunile sale diferite au fost pictate în culori specifice.

traseu Costul este foarte simplu: poate fi o provocare, răsucire sau ușor curbat - o astfel Speedway câștiga exact inima unui copil! cursă mașini rapide pe un traseu circular mare, fără să se oprească pe viraje și plinta obstacole cu maiestrie. Puteți cumpăra mai multe seturi de piese Magic Seria: 220 bucăți, 360 sau 164 - nu contează, pentru că toate elementele din diferite seturi se potrivesc perfect unul cu celălalt, astfel încât copilul va fi capabil de a colecta piesa fără ajutor din partea unui adult.

Părinții peste tot în lume dragoste jucării similare cu Thomas - Prieteni, deoarece acestea vă permit să ia copilul pentru câteva ore și asigurați-vă că nu petrece timpul fără țintă, și util. Setați pentru a crea o pistă de curse, prezentat la aterizare, un cadou perfect nu numai copilul, dar, de asemenea, fiul unui prieten sau o rudă. Setați garantat pentru a da placere tuturor membrilor familiei.

Ca pista de curse contribuie la dezvoltarea copilului?

Ce este rasa
Cu copii luminoase cu detalii de culoare de colorat memoreze mai repede. Tactile contactul cu materiale de calitate promovează percepția senzorială a lumii exterioare. În timpul asamblării pistei dezvoltă abilitățile motorii fine ale mâinilor, și monitorizarea mașinilor, care se deplasează de-a lungul unui traseu complex, un efect pozitiv asupra gândirii spațiale.

Plăcut să se uite la și să atingă părțile contribuie la dezvoltarea interesului pentru tot ce este nou. Pista poate fi îndoiți în orice direcție, astfel încât copilul să poată exercita pe deplin creativitatea și de a dezvolta abilități de proiectare. Asamblarea si dezasamblarea pista de curse poate fi o chestiune de minute, și, dacă este necesar, este ușor de pliat și a pus deoparte pentru păstrarea în siguranță: set Pliat este compact și nu ocupă mult spațiu.

Joaca cu Traseele Magic constructor 220 piese mult mai interesant decât informațiile de studiu la debarcare. În cazul în care comanda pista de curse pentru copilul tau pentru a vedea acest lucru! Prețul său este disponibil, astfel încât chiar și cumpărarea câteva exemplare nu va fi împovărătoare pentru bugetul familiei.

Joaca-te cu plăcere!

Evaluarea de ansamblu bazat pe toate recenziile:

Aveți în continuare întrebări? Utilizați căutarea!